CIRCULAȚIA CORECTĂ PE DRUMURILE PUBLICE –obligația legală a fiecăruia dintre noi

FIŞA  ACTIVITĂȚII

 

1.     Titlul activităţii: CIRCULAȚIA CORECTĂ PE DRUMURILE PUBLICE –obligația legală a fiecăruia dintre noi

 

2.     Coordonator activitate: profesor diriginte  ȘANDRU CLAUDIA- ELENA

 

3.     Data desfăşurării: 13.09.2024

 

4.     Durata activităţii: 1h ( interval 10-10,50) /1h(interval 14-14,50)

5.     Grupul ţintă: elevii clasei a -X -a B

 

6.     Parteneri implicaţi: -

 

7.     Obiectivele  activității :

 

      -    elaborarea de practici educaționale de circulație pe drumurile publice

-       promovarea dialogului și comunicării elocvente

-       reducerea agresivității și inhibiției în trafic

-       formarea și dezvoltatarea competențelor care să asigure o conduită rutieră responsabilă

-       prezentarea ,, Ghidului de educație ruieră pentru învățământul liceal!”

 

8.     Resurse:

a.     umane            elevii clasei a- X- a B, profesorul diriginte

b.     materiale        desen, dezbatere în plen , post-it,   prezentare PPT , OUG nr 195/2002, H.G.nr 1391/2006, Legea nr 95/2006.

9.     Descrierea activităţii

     Dezvoltarea fizică și psihică armonioasă este principalul  obiectiv atunci când vine vorba despre pregătirea elevului prin școală.

           Legislația rutieră.

           Obligațiile participanților la trafic.

          De ce să respectăm regulile de circulație?

          Reflecție- ,,Post –it” completat de elevi.

10.  ­­­­­­Rezultate:

 Activități în sala de clasă la ora de Dirigenție/oră dedicată continuării activității.

 Cultivarea unor reguli de conduită și de siguranță valabile în mijloacele de transport.

 Activități realizate de elevi din care rezultă atitudinea pozitivă față de pasager și obligațiile acestuia.

 

11.  Modalităţi de evaluare a activităţii:

Fotografii

Chestionare  de feedback elevi

12.  Sugestii, recomandări:

Practicarea diferitelor activități care să favorizeze dezvoltarea fizică  și psihică armonioasă a  elevilor , adoptarea unei conduite care să protejeze și să ajute elevii în trafic.

            Notați ce ați schimba în comportament pentru evitarea riscurilor în trafic.