Ziua Europeană a Sportului Școlar


Colegiul Tehnic ,,Alexandru Ioan Cuza" - Nicio zi fără mișcare!

27.09.2019


Activitățile sportive au efecte benefice pentru sănătate, sunt surse de bucurie, de relaxare,  de bine dispunere. Ne-am mobilizat de fiecare dată când am fost îmbiați la mișcare. Așa s-a întâmplat și în acest an, așa s-a întâmplat și în acea zi, am spus prezent la Ziua Europeană a Sportului Școlar. Am sărbătorit împreună cu  elevii claselor a XI-a B și a XII –a A, valorificând, de astă dată,  aparatele de fitness existente în parcul din fața școlii. Am format o echipă profesori-elevi care și-a petrecut timpul într-un mod distractiv, care a  creat un echilibru între plăcere și beneficii.  De fapt, nu a contat mijlocul prin care am ales să facem mișcare, important a fost rezultatul -  echilibru fizic, mintal și emoțional – esența sănătății noastre!

prof. Luminița Cazan