O zi de sport, o zi de sănătate, voie bună și prietenie!

 Ziua Europeană a Sportului Școlar, sărbătorită astăzi 30.09.2022 la Colegiul Tehnic „Alexandru Ioan Cuza” Suceava, a fost din nou un prilej de bucurie, de a fi laolaltă și de a ne alătura celor care iubesc mișcarea, voia bună, sănătatea. Am spus prezent și în acest an conștienți de toate beneficiile ce ni le oferă sportul în general, de imaginea ce ne-o oferă participarea la astfel de proiecte europene. Împreună, Inspector de specialitate Educație Fizică și Sport ISJ Suceava Marius Colțuneac, echipă managerială (Dir. Ovidiu Arganisciuc, Dir. adj. Loredana Buculei), profesori (Andrei Sasu, Loredana Gașpar, Claudia Șandru, Lucian Arhire, Mihaela Gula, Loredana Irimiciuc, Alina Crăciun, Sergiu Marian, Luminița-Magda Cazan, Alexandru Muraru și Iulia Marusac) și elevii claselor a X-a A, a X-a B, a XI-a C și a XII-a A, am jucat fotbal, volei, badminton, șah, tenis de masă și am făcut fitness în curtea colegiului, în sala de sport și în parcul din fața acestuia. Am petrecut clipe relaxante, am zâmbit și am arătat că suntem aceeași iubitori de sport, de mișcare!


Raportat de

prof. Luminița Cazan