RESPECT –NU BULLYNG

 

FIŞA  ACTIVITĂȚII

 

1.     Titlul activităţii: RESPECTNU  BULLYNG

 

2.     Coordonatori activitate: profesor diriginte  ȘANDRU CLAUDIA- ELENA, prof consilier școlar CAZACU MIHAELA –LAURA

 

3.     Data desfăşurării: 29.01.2024

 

4.     Durata activităţii: 1h ( interval 8-9)

5.     Grupul ţintă: elevii clasei a -IX -a B

 

6.     Parteneri implicaţi: -

 

7.     Obiectivele  activității :

 

      -  elaborarea de practici educaționale de prevenire a bullying-ului

-        promovarea dialogului și comunicării elocvente

-        reducerea agresivității și inhibiției

-        dezvoltarea unor emoții și sentimente pozitive

 

8.     Resurse:

a.      umane            elevii clasei a- IX- a B, profesorul diriginte,profesorul consilier școlar

b.     materiale        desen, filmuleț creat de elevi, dezbatere în plen , chestionare,   prezentare PPT , https://programare.top/bullying/

9.     Descrierea activităţii

Dezvoltarea fizică și psihică armonioasă este principalul   obiectiv atunci când vine vorba despre pregătirea elevului prin școală.

           Ce este bullying-ul?

           Tipuri și forme de  bullying.

          Triunghiul bullying-ului: agresor, victimă, martor.

          Cauze și efecte ale bullying-ului.

10.  ­­­­­­Rezultate:

 Activități în sala de clasă la ora de Dirigenție.

 Cultivarea dragostei pentru ceilalți.

 Filmuleț creat de elevi din care reiese atitudinea pozitivă în cazul unor situații de bullying.

 

11.  Modalităţi de evaluare a activităţii:

Fotografii

Chestionare elevi

12.  Sugestii, recomandări:

Practicarea diferitelor activități care să favorizeze dezvoltarea fizică  și psihică armonioasă a  elevilor , dezvoltarea capacităților de comunicare și relaționare, să reducă agresivitatea și inhibiția și astfel să ajungă la îmbunătățirea premiselor unor activități complexe, constructive, socializante.