Artă în fragmente

 Activitatea a avut ca scop evidențierea barierelor care apar în timpul îmbinării metodei scrise și a celei vizuale de comunicare precum și urmărirea denaturării mesajului care este transmis receptorului prin mai multe surse.

Elevii așezați în cerc au jucat jocul „Artă în fragmente” : fiecare elev a primit o foaie de hârtie și au desenat în partea de sus a foii un desen iar în colțul din dreapta jos și-au scris numele. Au transmis apoi foaia vecinului din dreapta care a privit desenul a îndoit foaia și a descris ceea ce a văzut în unul sau câteva cuvinte. Vecinul următor a citit a îndoit foia și a desenat ceea ce a citit. Procedura s-a repetat până când foaia a ajuns la fiecare. Apoi copii au desfăcut foile și au comparat desenele cu imaginea inițială. Așa au observat că de la pahar au ajuns la fântână, de la carte la fereastră, de la albină la buburuză, de la ușă la telefon mobil, etc.  Au avut apoi loc discuții pe baza diferențelor dintre desene.


FIȘA ACTIVITĂȚII


prof. Mihaela Gula 

Colegiul Tehnic „Al. I. Cuza” Suceava