RESPECT –NU BULLYNG
FIŞA ACTIVITĂȚII
1.
Titlul activităţii: RESPECT –NU BULLYNG
2.
Coordonatori activitate: profesor diriginte ȘANDRU CLAUDIA-
ELENA, prof consilier școlar CAZACU MIHAELA –LAURA
3.
Data desfăşurării: 29.01.2024
4.
Durata activităţii: 1h ( interval 8-9)
5. Grupul ţintă: elevii clasei a -IX -a B
6. Parteneri implicaţi: -
7. Obiectivele activității :
- elaborarea de practici educaționale de
prevenire a bullying-ului
-
promovarea dialogului
și comunicării elocvente
-
reducerea
agresivității și inhibiției
-
dezvoltarea unor
emoții și sentimente pozitive
8. Resurse:
a.
umane elevii
clasei a- IX- a B, profesorul diriginte,profesorul consilier școlar
b.
materiale desen,
filmuleț creat de elevi, dezbatere în plen , chestionare, prezentare PPT ,
https://programare.top/bullying/
9. Descrierea activităţii
Dezvoltarea fizică și psihică armonioasă este principalul obiectiv atunci când vine vorba despre
pregătirea elevului prin școală.
Ce este bullying-ul?
Tipuri și forme de bullying.
Triunghiul
bullying-ului: agresor, victimă, martor.
Cauze și efecte ale bullying-ului.
10. Rezultate:
Activități în sala de clasă la ora de
Dirigenție.
Cultivarea dragostei pentru ceilalți.
Filmuleț creat de elevi din care reiese
atitudinea pozitivă în cazul unor situații de bullying.
11. Modalităţi de evaluare a
activităţii:
Fotografii
Chestionare elevi
12. Sugestii, recomandări:
Practicarea diferitelor activități care să favorizeze dezvoltarea fizică și psihică armonioasă a elevilor , dezvoltarea capacităților de
comunicare și relaționare, să reducă agresivitatea și inhibiția și astfel să
ajungă la îmbunătățirea premiselor unor activități complexe, constructive,
socializante.