Coordonatori: prof. GRIGORE
IONELA-CARMEN
DATA: 1 februarie 2024
Durata- 50 min
Grup țintă: clasa a IX-a D I.P.
Competente:
Identificarea caracteristicilor
relațiilor sociale din perspectiva calității acestora
Obiective:
Simularea unor situaţii de
comunicare interpersonală pozitivă
Exercitii individuale si de grup pentru întelegerea
si interpretarea comportamentelor, emotiilor,atitudinilor specifice adolescentei
Resurse:
Umane – elevii clasei a IX-a D I.P.
Materiale – PPT, fișe,
planșe, desene, videoproiector, youtube, dezbaterea, brainstorming,
joc de rol, etc.
Descrierea activității:
Activitatea a început cu un brainstorming pornind de la
cuvântul respect. S-a discutat despre factorii care amelioreaza calitatea relațiilor
sociale cât și despre cei care le deterioreaza. S-a folosit jocul de rol, participanți fiind puși
în diferite situații. Fiecare a spus apoi cum s-a simțit în situația în care a
fost respecat sau nu. A fost vizionat un filmuleț pe youtube și prezentat un
PPT . De asemenea s-au realizat planșe, afișe și s-a discutat pe baza unor
citate despre respect. Clasa a fost ornată cu planșele și afișele realizate de
elevi, astfel că s-a dezvoltat spiritul de echipă. S-au tras concluzia bine
știută că a respecta pe ceilalți înseamnă în primul rând să te respecți pe tine
însuți.
Rezultatele activității:
- Dezvoltarea comunicării, a relațiilor interpersonale, ale spiritului de
echipă, de întrajutorare
- Planșe, afișe, ornarea clasei, fotografii, ppt
- Modalități de evaluare: Fotografii, planșe, PPT
RESURSE