RESPECTUL FAȚĂ DE TINE ȘI FAȚĂ DE CEILALȚI

 

Coordonatori: prof. GRIGORE IONELA-CARMEN

 DATA: 1 februarie 2024

Durata- 50 min

Grup țintă: clasa a IX-a D I.P.

 Competente:

Identificarea caracteristicilor relațiilor sociale din perspectiva calității acestora

 Obiective:

Simularea unor situaţii de comunicare interpersonală pozitivă

Exercitii individuale si de grup pentru întelegerea si interpretarea comportamentelor, emotiilor,atitudinilor specifice adolescentei

 Resurse:

Umane – elevii clasei a IX-a D I.P.

Materiale – PPT, fișe, planșe, desene, videoproiector, youtube, dezbaterea, brainstorming, joc de rol, etc.

 Descrierea activității:

 Activitatea a  început cu un brainstorming pornind de la cuvântul respect. S-a discutat despre factorii care amelioreaza calitatea relațiilor sociale cât și despre cei care le deterioreaza. S-a folosit jocul de rol, participanți fiind puși în diferite situații. Fiecare a spus apoi cum s-a simțit în situația în care a fost respecat sau nu. A fost vizionat un filmuleț pe youtube și prezentat un PPT . De asemenea s-au realizat planșe, afișe și s-a discutat pe baza unor citate despre respect. Clasa a fost ornată cu planșele și afișele realizate de elevi, astfel că s-a dezvoltat spiritul de echipă. S-au tras concluzia bine știută că a respecta pe ceilalți înseamnă în primul rând să te respecți pe tine însuți.

 Rezultatele activității:

  •  Dezvoltarea comunicării, a relațiilor interpersonale, ale spiritului de echipă, de întrajutorare
  • Planșe, afișe, ornarea clasei, fotografii, ppt
  • Modalități de evaluare: Fotografii, planșe, PPT

RESURSE